top of page
No tags yet.

Aprikožu - lazdu riekstu batoniņi

Labrīt, Jaunajā gadā!

Ik gadu liela daļa cilvēku izdomā apņemšanās, ko darīt vai nedarīt sākoties jaunam gadam. Arī es esmu šāds cilvēks, liela daļa ideju atkārtojas no gada uz gadu :D Piemēram, vairāk skriet, vairak dzert ūdeni, sākt dienu ar glāzi citronūdens, būt jaukākai, ēst vēl "tīrāk" un šogad jaunā apņemšanās ir - biežāk ierakstīt receptes blogā. Man vienmēr liekas, ka pagatavotā ēdiena recepte ir tik laba un vienkārša, ka to noteikti atcerēšos... bet tā nav, tadeļ priecājos, ka veidoju šādu vietni.

Par batoniņiem - māsa paziņoja, ka taisīs "Serenādi". Saldumu, kas man agrāk tik ļoti garšoja! Cenšos vairs neēst tās, jo liekas pārāk saldas un savādākas nekā agrāk, kā arī nepatīk cukurs. Tad nu māsa sāka gatavot, darīja to diezgan entuziastiski, man, protams, arī vajadzēja pagatavot :D

Recepte:

2 vienības aprikozes (labāk tumšās, arī batoniņš garšos labāk),

1 vienība dzeltenās rozīnes,

1 vienība rozīnes,

1 vienība kaltētu ābolu (ieteicams)

1 vienība apgrauzdēti un smacināti lazdu rieksti /batoniņa masai,

0,5 vienības apgrauzdēti un smacināti lazdu rieksti /virskārtai,

40 g tumšā šokolāde. /Šokolādes vietā var likt mājās gatavotu raw šokolādi.

1 ēk kokosriekstu eļļa,

2 ēk kokosriekstu cukurs (ieteicams).

  1. Katliņā ielej karstu ūdeni un ievieto bļodiņu ar šokolādi + kokosriekstu eļļu, atstāj, lai izkūst,

  2. Apgrauzdē lazdu riektus,

  3. Sasmalcina riekstus. Es lieku blenderī un mazliet sakapāju. Var likt piestā vai kādā citā veidā sadrupināt,

  4. Ievieto blenderī sagrieztas aprikozes, abu veidu rozīnes, ābolus un blenderē. Šis process ļoti nepatiks blenderim, es pat teiktu, ka aprikozes blenderēt ir grūtāk nekā dateles...,

  5. Kad iegūta ķēpīga masa, iemaisa tajā 1 vienību sadrupinātos lazdu riekstus,

  6. Iegūto masu klāj veidnē, pārkaisa atlikušos riekstus un pārlej ar šokolādi, un pārkaisa kokosriekstu cukuru. Var veidot bumbas nevis batoniņus un tām pārliet šokolādi.

  7. Ievieto ledusskapī un pirms ēšanas sagriež.

Rezultāts:

Mērķis bija pagatavot veselīgākas un mājās gatavotas "Serenādes", manuprāt, garšo ļoti līdzīgi. Mani iepriecina tas, ka beidzot ir kāda laba recepte, kurā izlietot savus aprikožu krājumus. Aprikozes pērkam Rīgas centrāltirgū Uzbekistānas stendā.

Vīram, māsai, māsas vīram un arī man ļoti garšoja :) Iesaku!

SEKO:

  • Google+ - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
bottom of page