top of page
No tags yet.

Sviesta pupiņas

Mūsu ģimenē darbojas tāda sistēma, ja oma no dārza atnes sviesta pupiņas, mēs braucam uz veikalu pēc viegāniskā siera un gatavojam ēdienu kā bērnībā.

Recepte:

  • 2 tomāti

  • 2 ķiploku daiviņas

  • vārītas sviesta pupas (pilna panna)

  • vegāniskais siers (šajā receptē lieku kūstošu, konkrēti Violife Mozzarella Flavour). Daudzums atkarībā no vēlmēm un iespējām. Es parasti lieku apmēram!!! 60g.

  1. Uzkarsētā pannā apcep sagrieztur tomātus.

  2. Piespiež ķiploku daiviņas, pievieno garšvielas (sāli, piparus, ...) un pacep vēl.

  3. Liek klāt uzvārītās sviesta pupas un cep.

  4. Kad ir jau tuvu gatavam, liek klāt sarīvētu violife sieru. Tas labi kūst un arī no maza daudzuma sanāk rezultāts. Man pat gribētos teikt, ka navajag pārspīlēt. Man patīk kārtīgi apcept, lai siers mazliet piedeg :D Bet tas jau ir gaumes jautājums.

  5. Var pasniegt ar pērļu grūbām, kas starp citu arī ir labs atklājums. Tās var iegādāties "Super netto" veikalos, lēti.

Rezultāts:

Man ļoti gribējās sviesta pupiņas, bet nebija ideju receptei. Sākumā taisīju saceptas kopā ar rīvmaizi, bija garšīgi, bet apnika. Šis variants noteikti man garšo labāk. Prieks, jo garšo arī vīram un .....meitiņai labāk tikai violife siers :D

SEKO:

  • Google+ - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
bottom of page